Євросоюз представив до суду громадськості доповідь про перспективи водневої авіації. У підготовці його, виконаної фахівцями McKinsey на замовлення двох приватно-державних структур, взяв участь низка великих авіаційних компаній, а також корпорації, що представляють нафтогазовий і хімічний комплекс ЄС. зростанні обсягів авіаперевезень літаками на традиційному, «брудному» паливі викиди вуглекислоти в повітряний простір планети зростуть удвічі. Але забруднює повітря не тільки вона, а й окисли азоту, сажа, що містяться в авіаційних вихлопах, тощо. Ось чому Євросоюз поставив за мету досягти до 2050 року повної вуглецової нейтральності авіатранспорту.
тягу реалістична і здатна декарбонізувати авіаперевезення та авіацію в цілому, проте для цього потрібно реалізувати комплекс масштабних досліджень та впроваджувальних робіт, результатом яких стане створення ефективного авіатранспорту, що працює на водні. Перелік базових завдань, що стоять перед авіабудуванням, безпосередньо окреслив коло того, що належить здійснити в майбутнє тридцятиліття.